STARTUPOWE TRENDY
Skąd czerpać inspiracje? Jak znaleźć i dopracować pomysł na biznes? Podczas warsztatów prześledzimy obecne trendy dominujące w świecie startupów. Pokażemy jak powstają najlepsze pomysły, które zdobywają milionowe finansowanie na rozwój od inwestorów.
POMYSŁ NA STARTUP
Podczas warsztatów poznasz metody tworzenia nowych produktów w oparciu o dodatkową wartość, modyfikację modelu biznesowego czy połączenie już istniejących na rynku rozwiązań. Nie musisz dokonywać przełomu aby osiągnąć sukces w biznesie. Wystarczy, że lepiej rozwiążesz problem klienta.
25 MODELI BIZNESOWYCH
Wiele startupów koncentruje się na budowie produktu zapominając o tym, że startup już od pierwszych dni powinien mieć określone źródła przychodów. W trakcie warsztatów przedstawimy 25 różnych modeli w jakich startup może generować strumienie pieniężne w zamian za wartość jaką dostarcza klientom.
NASTĘPCA BIZNESPLANU
Zadaniem każdego startupowca jest zbudowanie rentownego, powtarzalnego i skalowalnego modelu biznesowego dla swojego pomysłu. Startupy nie powinny tracić czasu na pisanie biznesplanu, ale korzystać z dynamicznych form planowania biznesowego takich jak Business Model Canvas.
TESTOWANIE POMYSŁU – LEAN STARTUP
Podczas warsztatu zdobędziesz informacje jak przetestować potencjał pomysłu. Otrzymasz narzędzia służące do weryfikacji, czy rozwiązanie które zamierzasz stworzyć i wprowadzić na rynek jest faktycznie potrzebne Twoim klientom, a także czy będą w stanie za nie płacić.
ROZWÓJ STARTUPU – CUSTOMER DEVELOPMENT
Dzięki poznaniu przełomowej metody budowania startupów, już od pierwszych dni pracy nad swoim pomysłem będziesz działać efektywnie i wyeliminujesz ryzyko zbudowania produktu, którego nikt nie chce. Pokażemy jak stosować Customer Development w praktyce, niezależnie od pomysłu, czy branży w której chcesz działać.
STARTUP W LICZBACH – LEAN ANALYTICS
Mentalność kierowania się danymi jest niezbędna do odniesienia sukcesu w biznesie. W trakcie szkolenia poznasz metodologię AARRR a także inne metody analityczne pozwalające na optymalizację procesu jaki musi przejść klient, aby dokonać zakupu. Dowiesz jak budować lejek konwersji, aby pozyskany klient nie tylko kupił produkt, ale również polecił go swoim znajomym.
REJESTRACJA DZIAŁANOŚCI (KOSZTY, RYZYKO, INWESTOR)
Po dopracowaniu i przetestowaniu pomysłu na biznes przychodzi czas na jego rejestrację. Stoisz wówczas przed szerokim wyborem dostępnych form pod jakimi może rozpocząć działalność. W trakcie warsztatów otrzymasz wskazówki jak uniknąć zbędnych kosztów i ryzyka w prowadzeniu działalności, a także przygotować się na współpracę z inwestorem.
Tomasz Jabłoński i Damian Strzelczyk - od 8 lat wspierają początkujących przedsiębiorców. Współtworzyli największy inkubator przedsiębiorczości w Polsce, z którego wsparcia skorzystało ponad 1000 startupów. Twórcy Startup Academy – najbardziej intensywnego programu dla osób rozpoczynających przygodę z własnym biznesem, organizatorzy programów akceleracji dla startupów. Na co dzień pracują ze startupami prowadząc przedsiębiorców od pomysłu do pierwszego finansowania.